Ερευνα στην αγορά: Και πιο ακριβά, και πιο λίγα

0

Τα σουπερμάρκετ αυξάνουν τις τιμές στα ράφια, ενώ ταυτόχρονα οι συσκευασίες πολλών επώνυμων προϊόντων συρρικνώνονται – Τι έδειξε η έρευνα στην αγορά

Ο πληθωρισμός που εδώ και σχεδόν ενάμιση χρόνο καλπάζει σε υψηλά 30ετίας έχει ανοίξει τον ασκό του Αιόλου της ακρίβειας, φέροντας δυσβάσταχτες ανατιμήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης.

Εκμεταλλευόμενες το φαινόμενο, επιχειρήσεις σουπερμάρκετ αυξάνουν κατά το δοκούν τις τιμές στα ράφια, ενώ ταυτόχρονα οι συσκευασίες πλήθους επώνυμων προϊόντων συρρικνώνονται.

«ΤΑ ΝΕΑ» έκαναν αυτοψία στην αγορά, διαπιστώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι το 2022 έκλεισε με αύξηση 44,88% στα προϊόντα διατροφής, ενώ, βάσει στοιχείων της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, το περιεχόμενο έχει μειωθεί σε 238 προϊόντα.

Ειδικότερα, παρά τη θέσπιση του καλαθιού του νοικοκυριού, οι τιμές σε βασικά προϊόντα όπως ζυμαρικά, σάλτσες, απορρυπαντικά, σοκολατοειδή και βρεφικές πάνες έχουν αυξηθεί κατά 30%, στα κρέατα και πουλερικά κατά 25% και στα καθαριστικά σπιτιού κατά 19%.

ΠΗΓΗ ΟΤ

Share.

Comments are closed.