Καλάθι του νοικοκυριού: Τα «μαγικά» με τις συσκευασίες, τα PL και οι τιμές που ανεβοκατεβαίνουν

0

Με το «καλάθι του νοικοκυριού» να ξεχειλίζει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, προκειμένου να κρατηθεί «φθηνό», και τις εταιρείες λιανικής τροφίμων και ειδών σούπερ μάρκετ, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, να έχουν φθάσει αισίως τις 16, ξεκίνησε η νέα εβδομάδα – τρίτη στη σειρά – εφαρμογής του μέτρου.

Οι περισσότερες από τις αλυσίδες «πείραξαν» τη σύνθεση του «καλαθιού» τους, κυρίως ως προς τα προϊόντα και τις συσκευασίες (αντικατάσταση ενός επώνυμου προϊόντος με παρόμοιο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας ή αλλαγή κωδικού μεγαλύτερης ποσότητας με κωδικό μικρής ποσότητας) και λιγότερο σε ότι αφορά τις τιμές στους ίδιους κωδικούς, όσους δηλαδή διέθεταν και την προηγούμενη εβδομάδα.

Το αποτέλεσμα είναι το «καλάθι» να εμφανίζεται σε γενικές γραμμές φθηνότερο, αλλά όχι σε απόλυτα συγκρίσιμα είδη, καθώς η μείωση της συνολικής αξίας σε λίγες περιπτώσεις οφείλεται σε μείωση της τιμής των ίδιων προϊόντων.

Πάντως οι καταναλωτές, ενδεχομένως σύντομα να έχουν κι άλλες επιλογές, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι τουλάχιστον 3 αλυσίδες με τζίρο μικρότερο των 90 εκατ. ευρώ εξετάζουν την πιθανότητα να λανσάρουν τα δικά τους «καλάθια».

Και εάν η λιανική έχει «αγκαλιάσει» την πρωτοβουλία δεν συμβαίνει το ίδιο και με τη βιομηχανία επωνύμων τροφίμων και καταναλωτικών ειδών παρότι έχουν αρχίσει να χτυπάνε «καμπανάκια» από τη δωρεάν διαφήμιση που λαμβάνουν τα private label.

Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν αρχίσει να εντείνουν τις προωθητικές ενέργειες τις τελευταίες μέρες – όπως και όσοι μπορούν.

ΠΗΓΗ ΟΤ

Share.

Leave A Reply