Στροφή στο second hand κάνουν Millenials και GenZ-ers

0

Απαλλαγμένη από τα ταμπού των προηγούμενων δεκαετιών του υπερκαταναλωτισμού και με πρωταγωνιστές τους millennials και τους Z-ers, η αγορά των μεταχειρισμένων ειδών έχει αρχίσει να αποκτά χαρακτηριστικά ιδεολογίας και στην ελληνική αγορά.

Ρούχα, αθλητικά παπούτσια, ρολόγια, αξεσουάρ, ηλεκτρονικές συσκευές και παιχνίδια, κινητά, όργανα γυμναστικής, αλλά και έπιπλα, όλα από δεύτερο χέρι, αποκτούν νέα ζωή, με τους καταναλωτές να συνδέουν το τερπνό – εξοικονόμηση χρημάτων – με το ωφέλιμο – βιωσιμότητα.

Σημειώνεται ότι το 2022 η κατηγορία του retail που είχε την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση έναντι του 2021 ήταν τα μεταχειρισμένα είδη (+41%), σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.

Η τάση του second hand έγινε περισσότερο αισθητή κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω της υβριδικής προσέγγισής της μέσω της τεχνολογίας, κάτι που συνέβη σε παγκόσμιο επίπεδο.Είναι χαρακτηριστικό πως οι 4 στους 10 έλληνες καταναλωτές που απέκτησαν κάποιο μεταχειρισμένο προϊόν έκαναν τις αγορές τους μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με στοιχεία της Focus Bari | YouGov.

ΠΗΓΗ ΟΤ

Share.

Comments are closed.