e-Σούπερ Μάρκετ – Ποιο είναι το προφίλ του καλύτερου πελάτη

0

Με ρυθμούς σπρίντερ «τρέχουν» οι πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ στην χώρα μας, καθώς το πρώτο εξάμηνο άγγιξαν τα 140,6 εκατ. ευρώ, και είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσουν κατά πολύ τα 163,8 εκατ. ευρώ με τα οποία έκλεισε συνολικά ο κλάδος το 2020.

Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί τα πρώτο εξάμηνο του 2021 στα 78,70 ευρώ με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα. ατ. ευρώ με τα οποία έκλεισε συνολικά ο κλάδος το 2020.

Ποιος όμως είναι ο καλύτερος πελάτης των ηλεκτρονικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ;

Από τα ευρήματα της έρευνα της Convert Group και του ΙΕΛΚΑ προκύπτει ότι e-ψώνια κάνουν κυρίως γυναίκες σε ποσοστό 60%, οι οποίες είναι παντρεμένες σε ποσοστό 67%, έχουν οικογένεια 3-4 ατόμων και ηλικιακά έχουν περάσει τα πρώτα –άντα. Συγκεκριμένα, η ηλικία τους κυμαίνεται μεταξύ 36 και 55 ετών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η απόσταση που χωρίζει τους singles, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία των online καταναλωτών, σε σχέση με τους παντρεμένους, είναι αρκετά μεγάλη. Μόλις 21% είναι οι άγαμοι που κάνουν τα ψώνια τους ηλεκτρονικά.

Πηγή OT

Share.

Leave A Reply