Ferrari: Το αφεντικό της πατάει γκάζι και με την ηλεκτροκίνηση

0

Οι κανονισμοί για τη μείωση των εκπομπών ρύπων φέρνουν μεγάλες αλλαγές στις αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένων και εμβληματικών εταιρειών παραγωγής σπορ οχημάτων όπως η Ferrari, οι οποίες κάνουν αγώνα δρόμου για να κρατήσουν τους παραδοσιακούς τους πελάτες και να κερδίσουν νέους επενδύοντας στην ηλεκτροκίνηση.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μαρανέλλο και σήμα το όριο αλογάκι βρίσκεται καθοδόν για να παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο μέσα στο 2025, με κύριο στόχο να διατηρήσει το σπορ χαρακτήρα και την ευχαρίστηση στην οδήγηση για την οποία την προτιμούν οι παραδοσιακοί της πελάτες. Αυτό επεσήμανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Μπλούμπεργκ το νέο αφεντικό της διάσημης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σπορ οχημάτων, Μπενεντέτο Βίνια. Εκτός από το χρονοδιάγραμμα αυτό ο 53χρονος Βίνια, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του με μεγάλη επιτυχία στα μικροηλεκτρονικά, παρουσίασε πιο αναλυτικά τις σκέψεις του αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση και εξέφρασε την εκτίμησή του για το πρόσωπο του επικεφαλής της Tesla, Ίλον Μασκ.

Όπως είπε ο Μασκ συνέβαλε σημαντικά στην ταχύτητα με την οποία συντελέστηκαν μεγάλες αλλαγές τα τελευταία χρόνια στον κλάδο κατασκευής οχημάτων, αν ο Βίνια θέλησε να διαχωρίσει αυστηρά τις πορείες που ακολουθούν Ferrari και Tesla.

Οχήματα για μετακίνηση και οχήματα για ευχαρίστηση στην οδήγηση

Ο Βίνια έθεσε τη διάκριση ανάμεσα σε λειτουργικά αυτοκίνητα, που έχουν στόχο να μετακινούν ανθρώπους από το ένα σημείο στο άλλο εκπέμποντας μηδενικό διοξείδιο του άνθρακα. Όπως είπε το ποια θα είναι η μάρκα αυτών των αυτοκινήτων δεν ενδιαφέρει αγοραστές που θέλουν απλώς να μετακινούνται. Ο ίδιος χαρακτήρισε τα Tesla ως τέτοια οχήματα μετακίνησης από το ένα σημείο στο άλλο, θέλοντας να διαχωρίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Ferrari.

ΠΗΓΗ ΟΤ

Share.

Comments are closed.